yg suke kasi lihat tahi pada orang lain, biar menggelegak punggung terkapar-kapar berbuih mulut

Tuesday, February 23, 2010 at 5:22 PM
terkemut-kemut sambil berjalan laju terjingkit2..plap-plap, atau keletuk-keletuk bunyi tapak kaki bergantung pada jenis alas kaki yg digunakan. Sekali tgh cemas begitu, satu makhluk kuning berdiri gagah di depan pintu masuk

"sedang dicuci"

Arghh...terpaksa kemut lebih kuat smbil berlari jingkit2 memanjat tangga ke tingkat atas. Yes, tiada kerja2 pembersihan sedang dilakukan..3-4 kotak tersedia utk melepas hajat..sekali salah pilih..masuk2 ternampak benda bangsat kuning coklat gelap bertempek kat lubang tmpt mahu melepas hajat..

"babi punya orang!!! takleh ke nk flush jahanammmm!!!", dalam hati sudah maki 14 bakul, 2 kilo lagi nk cukup satu tan. Dengan penuh amarah, aku bawak kuar karbait dr kocek aku. Keluar kejap dari kotak lahanat tadi. Line Clear. Aku msukkan karbaid tadi dlm lubang jamban...berbuih...blurppp blurrpppp...psssstttt bunyi tindakan kimia antara karbaid dan air.

Aku letak satu kaki atas mangkuk tandas smbil membaca mantera ;

"Bocah gonjol ngeseng nyusahi wonggg!!~~ Brrrr~~~ Ki nyong dongak ne, silite abang ngurap, kebakar ngarepi wong..ben dekne ngaku ngeseng orak di wesuh!!!~~~ Huarghhh!!!!"

Selesai membaca mantera...baru lah aku flush jamban tadi dan terus mengerjakan hajat aku hingga mabrur


####################################

Tidak jauh dari tempat melepas hajat, sayap kiri bangunan, tmpt macai2, org terlebih-dibayar, orang asing rambut kuning, orang tempatan rambut biru sedang asyik membuat muka tensen bekerja. Di satu tempat, tmpat mesyuarah berkelompok sedang berlangsung, LoyKap (bukan nama sebenar) tiba2 berpeluh, bontotnya terasa panas dan gatal. Digaru perlahan2 bimbang rakan2 opis lain perasan tingkah laku beliau yg cm kera itu.

Akan tetapi makin lama semakin gatal, semakin rakus LoyKap menggaru tanpa menghiraukan opismet beliau. Mesyuarah telekonperen terbantut sebentar. Masing2 menumpukn perhatian pada LoyKap. LoyKap masih tergaru2.

"eh..afahal ni mister LoyKap. Mengapa khamu tergharu gharu ittew??", org asing rambut kuning bertanya.

Tapi tidak terjawap dek LoyKap. Semakin rakus menggaru, seluarnya sudah terkoyak. Gadis2 menutup mata tapi melihat di sebalik celah jari. puggung LoyKap kini menjadi tontonan umum. Bontot nye kemerah2an..seperti berasap pula bila LoyKap tidak henti2 menggaru...ajaibnya tidak berdarah plak bontot si LoyKap tu..bunyi yg tadinya skretttt skreettt sudah bertukar menjadi Grukk grukkk~~~. Loy Kap tertonggeng gaya sujud di bilik mesyuarah. Masing2 sudah ketepi sambil melihat. Ada yg terjerit2 dan lari keluar dari bilik, berlanggar dengan makcik cleaner yg sedang bawak air kopi di luar...Prannggg..pieww...arghhhh..panasssss~~~~~. Keadaan menjadi tegang di luar dan di dalam bilik mesyuarah.

"bertenang semua!!!" jerit salah seorang opismet di situ. Jangan panik. LoyKap, apa kena ngan kau ni?"

"arghh..tolong aku...bontot aku sangat gatal..arghhhh...arghhhh!!!!"

"apa yg ko buat or makan lunch tadi??"

"aku makan biasa je...arghhhhh!!!!!!arghhhh!!!..tapi..tapi.."

"tapi apa??. apa bende yg ko rasa ko dh buat LoyKap"

"aku tak flush tandas tadi..aku berak banyak dan cair...argghhhhh!!!!!.", LoyKap membuat pengakuan oficial depan ramai2 opismet beliau tanpa berfikir kerana otaknya hanya fokus pada bontot beliau sahaja.

"Ohhhhhh....~~~~", opismet yg lain seperti mendapat jawapan


"taik kau upanya yg sll saja menyemak mata aku tiap kali aku emergency"

"ohhh...dia ni ke yg nggak mau plush tu??", makcik cleaner tadi mencelah sambil bangun dan mengutip gelas2 yg berterabur

"padan muke kau..tak flush lagi..ahahahha!!!", gelak jahat sorang opismet yg sgt jeles dengn pangkat dan gaji LoyKap

Haaa..berani korang tak flush lagi jambann???!!! Hahhhh!!! Berani???!!!!! Jangan biarkan bontot anda dijampi lelaki misteriiiii~~~~

6 comments

  1. Aini Says:

    haha..entri geli plus lawak.. =)

  2. Oppa Qi Says:

    jgn tak flush tauu

  3. Kniedaz Says:

    waduh..jampinya dahsyat sungguh...
    ni kalau baca kat mak akak nih mesti dia pun gelak...org jawa je faham mentera nih...muahahaha

  4. Anonymous Says:

    hahaha
    ajar aku mantera tu

  5. Oppa Qi Says:

    ekekeke...ada yg paham plakkkk

    ah fatt : ko nk tau ko tnya kniedaz, dia leh siap translate

  6. miss nina Says:

    yup, tak suke situasi tandas tak flush, geli. buat kembang tekak pastu terbantut hajatku.

Qi Mo Ci | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com