Oppa Mo~ iiyaaa~

Friday, February 19, 2010 at 5:18 PM

3 ekor kucin comel lambang setiakawan konon!
Qimoci adalah akronim kepada kimoci...atau sebutan ekor bahagianya "iiyaaa~"

Siapa makhluk qimoci ini? hebat sangat kah?
Qimoci tak lain hanyalah mengundang 3 lelaki berperasaan gatal untuk berkarya dan berimaginasi mengikut citra rasa sahaja...mereka tidak cool pun!

Jika ada golongan anak watan dan penulis profesional bertanyakan tentang qimoci, mereka sepatutnya tidak bersoal panjang tentang siapa qimoci dan apa yg cool sgt dpt dilakukan oleh 3 ekor kucin comel ini..sepatutnya bayangan 3 ekor kucin comel ini digantikan dgn Maria Ozawa. Sila add Maria Ozawa di dalam Facebook anda sekarang! Beliau seorang yg baik hati dan penyayang. Anda sememangnya sgt memahami bahawa beliau sgt pandai berkata2 tentang qimoci..iyaa~ qimoci ga kawai desuu~

Anak muda sememangnya kreatif,mereka tidak duduk diam dan sentiasa mahukan glamour. Maka qimoci menghimpunkan karya karya repekan ilusi 3 ekor makhluk comel yg mahukan perhatian umum..mereka bangga dikatakan cool dan dilabel berwawasan oleh gadis gadis. Mereka tidak meminta anda AFUNDI mereka, maka simpan duit topup anda untuk beli kancil.

Qimoci tidak berkaraoke liar dan tidak sama sekali mengambil dadah penenang. Mereka cuma liar di fikiran, dan sering terpengaruh dengan Johan RL. Tetapi qimoci lebih seni di dalam karya tulisan atau lakaran. Tunggu saja entry Oppa Ci...karya agung beliau bakal menyusul!
Mereka mahu pembaca merasakan iiyaaa~ ketika membaca artikel2 samberono mereka. Itu saja..

Aku Oppa Mo...aku seorang aktivis! Aku lebih cool dan hati ku keras...ingat!

2 comments

  1. Naiemz Says:

    cute gile

  2. Oppa Qi Says:

    tapi kami berkaroke gak..

    naiemz : yg cute itu kami atau ozawa..arhhhhh

Qi Mo Ci | Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by MB Web Design | XML Coded By Cahayabiru.com